Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Procés d'estabilització concurs oposició de FEA de bioquímica clínica de l'Ib-Salut

Selecció de personal estatutari fix en el marc de l'article 2 de la llei 20/2021 de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat a l'ocupació pública, per la cual es convoca un concurs oposició per cobrir 1 plaça vacant de personal estatutari fix de la categoria de facultatiu/facultativa especialista d'àrea de bioquímica clínica, dependents del Servei de Salut de les Illes Balears, corresponents a l'oferta d'ocupació pública aprovada pels Acords del Consell de Govern de 23 de maig de 2022.

Código SIA

2890874

Personas destinatarias

Persones físiques que compleixin els requisits prevists a la convocatòria.

Plazo máximo para la resolución y notificación

El termini fixat pel Ministeri de Política Territorial i Funció Pública és el 31 de desembre de 2024.

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Direcció General de l'IB-Salut

Documentos relacionados con el procedimiento

  • Bases generals

  • Convocatòria específica
  • Correcció d'errors (Bases generals)
  • Correcció d'errors (Convocatòria específica)
    INFORMACIÓ A TENIR EN COMPTE

    Els aspirants que estiguin en servei actiu en el Servei de Salut de les Illes Balears en la mateixa categoria a la qual s'opta i que, en finalitzar el termini de presentació de sol·licituds, no puguin acreditar el requisit d'acreditació del nivell de coneixements de català exigit per a l'ingrés, disposaran d'un termini de dos anys des de la presa de possessió per acreditar-lo
  • Modificació de l'acord del Consell de Govern de 23 de maig de 2022
    Modificació del Consell de Govern, pel qual es van aprovar les ofertes d'ocupació pública addicional d'estabilitat ordinària i excepcional d'estabilització, per la ratificació de l'estimació d'un recurs de reposició.
  • Correcció d'errors II (Bases generals)
    S'obre el termini d'un mes per a noves inscripcions en el concurs extraordinari (12/06/2023 - 10/07/2023)

    Enllaç d'inscripció: https://www.caib.es/seucaib/ca/tramites/tramite/5430940
  • Correcció d'errors II (Convocatòria específica) - Devolució de taxes
    S'obre un termini de 10 dies naturals (11/06/2023 - 20/06/2023), des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, perquè les persones inscrites per a optar a la categoria professional de LLETJA de bioquímica clínica en la modalitat de concurs oposició, actualment sense efecte, puguin sol·licitar la devolució de la taxa d'inscripció, segons el qual estableix el punt 11.4 de les bases generals.

    Enllaç per al tràmit de devolució de taxes: https://www.caib.es/seucaib/ca/tramites/tramite/3974886/
  • Modificació de convocatória (Bases generals)
    D'acord amb l'article 17.2. a) del Reial decret llei 1/1999, les persones adjudicatàries d'una plaça no podran participar en els

    concursos de provisió de places ni en promocions internes temporals durant un termini mínim dos anys a comptar des del dia en què hagin pres possessió de la plaça.

    Així mateix, durant el mateix període de dos anys no es poden concedir a les persones adjudicatàries comissions de serveis.

    Excepcionalment, aquesta prohibició queda sense efecte quan hi hagi una necessitat assistencial degudament acreditada.

Trámites

X

Presentació de sol·licitud (2890874)

Requisitos

Persones físiques que compleixin els requisits prevists a la convocatòria.

Documentación a presentar

Plazo máximo

El termini per presentar sol·licituds és d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació en el BOIB.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de l'IB-Salut

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es)

X

Tràmit d'audiència

Requisitos

Persones físiques interessades.

Documentación a presentar

Les al·legacions que les persones candidates estimin pertinents.

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

10 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació a la pàgina web de l'IBSALUT.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de l'IB-Salut

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar